Постаті:
Анна (Эля)
Анна, религиовед по профессии,  описывает себя как "романтик старой толкиеновской гвардии". Она занималась ролевыми играми, исторической реконструкцией, верховой ездой и стрельбой из лука – а этот путь, как известно, рано или поздно приводит к историческим танцам...
Читати далі
 Каталог танців 
   Контраданси Довгого ХІХ : The Comical Fellow


Головна

Обличчя Студії

Випускники

Заняття

Події

Бібліотека

"XIX" Digest

~ Каталог танців ~

Галерея

Форум

FaceBook

Instagram

YouTube

Костюмерна

Контакт:
Оксана:
(Літеня)
+380 50 5751002

Юлія:
(Мінако)
+380 93 1512280

Контраданси Довгого ХІХ : The Comical Fellow



Танець належить до: 1776

Контрданс на будь-яку кількість пар, що розташовані в єдину лінію ( лонгвей ). Пари розраховуються на перших і других.

Музика 4/4

Відео

У парах партнери розташовані лицем одне до одного.



Схема танцю:






1 куплет (8 тактів)
Такти 1-2 К1 у напрямку до Д2: Падебаск вправо, падебаск вліво, за 1 КД крок повертається на своє місце.






Такти 3-4 К1 і Д2: Правий turn.
Такти 5-8 Т1-4, тільки Д1 до К2. Варіант: К2 до Д1.

2 куплет (4 такти)
Такти 1-2 К1 подає л. руку Д1, і на 8 кроків воний дуть в кінець колони межі ліній.
Варіант: подає п. руку






Такт 3 К1 і Д1 4 па галопа, взявшись за руки, повертаються до своїх місць






Такт 4 К1 і Д1 відпускають руки і, обходячи за 4 кроки зовні колони спинами, відповідно, К2 і Д2 зсуваючись, таким чином в кінець колони, стають за другою парою.
Водночас друга пара зсувається в голову колону, на місце першої пари.








3 куплет (8 тактів)

Такт 1 всі разом у своїх парах 4 хлопки обома руками.
Такт 2 права зміна місць.
Такти 3-4 взявшись за руки в четвірках (1 перша і 1 друга пара) 8 па галопа вліво (за г.с.) до своїх місць.
Такти 5-6 8 па галопа врпаво (проти г.с.) до своїх місць.
Такт 7 всі разом у своїх парах 4 хлопки обома руками.
Такт 8 права зміна місць.

Перша пара, яка опинилась в кінці колони, пропускає один раз 3 куплет, після чого стає другою парою. Аналогічно, друга пара.

Англомовна схема






Pas de basque: У загальному випадку:
"і" - злегка піднятися на правій нозі;
"раз" - невеликий крок (варіант: стрибок) лівою ногою ліворуч на повну стопу з перенесенням на неї ваги;
"і" - приставити праву ногу на носок до лівої, за рахунок зусилля правої ноги піднятися на півпальці лівої (важливо: саме права нога піднимає вагу тіла, ліва тільки слідує за нею, при цьому стопа лівої повністю не відривається від підлоги, ліва залишається на півпальцях, коліна обох ніг випрямлені);
"два" - опуститися на повну стопу обома ногами.
З правої ноги правруч дзеркально.
У різних групах танців Pas de basque може виконуватись по-різному.


Longway: Пари розташовані в одну колону, дами навпроти кавалерів.

Change: Права зміна місць: За 1 кд крок (2 chassé) з правої ноги вліво по маленькому колу помінятися з партнером або контрпартнером місцями.
Ліва - симетрично.
Може виконуватись тримаючись за руки.


Turn: Оборот за дві руки з партнером або контрпартнером.



Хореограф: Thompson

Джерела вивчення: The Comical Fellow. Thompson 1776. In the Apted Book of Country Dances (Porter 1966).

Ступінь реконструкції: Адаптація історичної схеми

Увійти:
логін/рєстрація
та пароль

учасники

Каталог танців


Вальси
Польки
Ранні контрданси
Контраданси Довгого ХІХ
Контраданси США
Вальсові контраданси
Кадрилі
Лендлери
Мазурки
Шотландські контрданси
Ірландські танці
Танці бароко
Інші народні танці
Інші бальні танці
Скотіши



Всі Контраданси Довгого ХІХ


Belle of the Ball
Cheat the Lady
Cinderella
Douze
Eightsome Reel
Fairfield Fancy
Free Masons
Green stockings
Grimaldi’s Dance in Mother Goose
Irish trot
Jack Latin
Juliana
Kreuz-Ecossaise
La Boulange
La Flora
La Rêverie
La Tempête (Петровского)
Lasses of Portsmouth
L’Etruria
Miss Denny’s Hornpipe
Money Musk
Moniek’s Maggot
Mr. Beveridge’s Maggot
My Lord Byron`s Maggot
Nottingham Swing
Reel of five
Sir Roger de Coverley
Swedish Country Dances
The Caledonian Reel
The Comical Fellow
The Delight
The Devil among the Tailors
The First of April
Triolet
Triplet
Young Prince (Swedish)
l’Enfant

©В.Первунинський; © Olexiy Machekhin