Постаті:
Андрій
Андрей постоянно занимается самообразованием: много читает по своей специальности и научно-популярной литературы из разных сфер, изучает иностранные языки. Очень любит фантастическую литературу. Танцами он никогда ранее не занимался, но его всегда интересовала история, и, посещая дворцы в Качановке и Батурине, он пытался представить себе, как выглядела в действительности жизнь в былые эпохи...
Читати далі
 Каталог танців 
   Вальси : Міньон


Головна

Обличчя Студії

Випускники

Заняття

Події

Бібліотека

"XIX" Digest

~ Каталог танців ~

Галерея

Форум

FaceBook

Instagram

YouTube

Костюмерна

Контакт:
Оксана:
(Літеня)
+380 50 5751002

Юлія:
(Мінако)
+380 93 1512280

Вальси : Міньон



Варіанти назви: Вальс-міньон

Танець належить до: кін. 19ст.



Схема танцю:

Вихідна позиція: закрита вальсова, К спиною в коло

1 частина (8 тактів) вальс-міньйон
На затакт - plie.
Такт 1 па ґлісе по лінії танцю (у дами - з правої, у кавалера - з лівої ноги)

Такт 2 перша половина вальсового оберту

Такт 3 па ґлісе по лінії танцю (у дами - з лівої, у кавалера - з правої ноги)

Такт 4 друга половина вальсового оберту

Такти 5-8 повторення Т.1-4

2 частина (8 тактів) варіації
Швидше за все правильним буде варіант, при якому партнери самі вирішують, які варіації вони танцюють, чергують їх чи ні.

Варіант 1 (з Івановського, повторене у Васильєвої, також виконується на балах СБТ в СПБ)

Такт 1 балансе вперед по лінії танцю, з'єднані руки (права - дами і ліва - кавалера) піднімаються над головою

Такт 2 «Кавалер знімає праву руку з талії дами і з правої ноги робить півтура вальсу вправо, дама робить цей рух з лівої ноги вліво. З'єднані руки плавно опускаються вниз» партнери опиняються в положенні dos-a-dos (спина до спини).

Такт 3 балансе назад по лінії танцю

Такт 4 перехід у положення vіs-a-vіs (обличчя до обличчя) «Кавалер вліво, а дама вправо роблять півтура вальсу і займають вихідне положення»

Такти 5-8 повторення Т.1-4

Варіант 2 з танцювальної практики москвичів, можливо вигаданий Терієном:
Такт 1 балансе проти лінії танцю.

Такт 2 Розкриття по лінії танцю без просування.

Такт 3 Променад обох партнерів по лінії танцю.

Такт 4 Закриття по лінії танцю без просування.

Такти 5-8 повторення Т.1-4

Варіант показаний томічами на іспиті на ФСТ-6:

Такт 1 Розкриття по лінії танцю з просуванням

Такти 2-3 Променад по лінії танцю

Такт 4 Закриття по лінії танцю з просуванням

Такт 5 Розкриття по лінії танцю з просуванням

Такт 6 Променад по лінії танцю

Такти 7-8 «Соло» (dos-a-dos і vіs-a-vіs вальсовим кроком)

Варіант 4 з книги Х. Шуніна:

Такт 1 шасе (може бути замінене на ґлісе, аналогічне ґлісе з вальсової частини) по лінії танцю

Такт 2 ґлісе проти лінії танцю

Такти 3-4 «Соло» (dos-a-dos і vіs-a-vіs вальсовим кроком)

Такти 5-8 повторення Т.1-4

______________________________________________

Відомий ще варіант танцю, що не цілком підходить під вищевикладену схему:

Варіант 2 кліп № 1355 з сайту dancіlla.com
Такт 1 просування з розкриттям

Такт 2 просування з закриттям

Такти 3-4 «Соло» (dos-a-dos і vіs-a-vіs вальсовим кроком)

Такти 5-8 повторення Т.1-4

Такти 9-10 два ґлісе по лінії танцю

Такти 11-12 два ґлісе проти лінії танцю

Такти 13-16 4 кроки вальсу

Швидше за все, це - результат еволюції міньону, що відбувалася в Західній Європі: тут усі ґлісе зібрані разом, і усі вальсові кроки - також разом.




Променад: Виконується на один такт:
"раз" - крок на повну стопу
"два" - крок на низькі півпальці
"три" - крок на низькі півпальці
Всі три кроки приблизно одної довжини


Pas chassé: Складається з двох pas glissé підряд з однієї ноги.
Вихідна позиція III.
Затакт: піднятись на півпальці
«раз» - передня нога переходить у IV позицію і опускається стопою на підлогу
«і» - задня нога ковзаючи підтягується до правої у ІІІ позицію з легким підніманням на півпальцях обох ніг і злегка підбиває передню ногу, яка на «два» робить друге pas glissé вперед.
«і» - задня нога підтягується у закриту позицію з підйомом на півпальці обох ніг.
Наступне pas chassé з іншої ноги.
Pas chassé назад виконується за тим самим принципом.


Pas glissé: Ковзаючий крок.
Вихідне положення - будь-яка закрита позиція;
Затакт: піднятися на півпальці
«раз» не відриваючи носок від підлоги права нога ковзаючи виводиться у IV позицію вперед, плавно опускається на повну стопу, при цьому на неї переноситься вага тіла. Наступне glissé робиться з лівої ноги:
«і» - єдиним рухом ліва нога не відриваючи носок від підлоги підтягається, обидві ноги піднімаються на півпальці, ліва нога не затримуючись продовжує рух,
«раз» - ліва нога робить па як права в попередньому кроці.
Аналогічно вбік.






Автор опису: Йоко, СПб

Джерела вивчення: Гавликовский. Н. Руководство для изучения танцев. Спб., 1907; И.И.Иванов. Новейший самоучитель бальных танцев., М, 1911; Х.Шунин. Бальные и балетные танцы. Практический самоучитель. М., 1904

Увійти:
логін/рєстрація
та пароль

учасники

Каталог танців


Вальси
Польки
Ранні контрданси
Контраданси Довгого ХІХ
Контраданси США
Вальсові контраданси
Кадрилі
Лендлери
Мазурки
Шотландські контрданси
Ірландські танці
Танці бароко
Інші народні танці
Інші бальні танці
Скотіши



Всі Вальси


Corona Valse
Cross-Step Waltz Mixer
Giovani Viennese
Heimats Kinder
Hesitation Waltz
Imperial Waltz
Le Onde (Хвиля)
Lucian's Waltz
Rose d'Autunno
Rynka
Spanish waltz
The Veleta waltz
Traviata
Valzer di Elena
Vespri Siciliani
Іспанський вальс в колі
Австралійський вальс
Вальс Alliance
Вальс «Нежность»
Вальс Дзвіночок
Вальс Людовіка XV
Вальс Св.Бернара
Вальс Фламмен
Вальс “Акварель”
Вальс “Полум’я свічки”
Ветер с гор
Волна
Життя художника
Карусель дам
Міньон
Прогулка
Фигурный вальс
Хогвартский вальс
Южная роза

©В.Первунинський; © Olexiy Machekhin